rivos@rivos.pl | |
Telefon | 537 880 424 |
Tak. Należy wypełnić formularz rejestracyjny i po weryfikacji przez obsługę sklepu zostanie aktywowane konto. Aby dokonać zamówienia, należy się wcześniej zalogować.
Tak. Wystawiamy faktury VAT lub paragony do każdego zamówienia.
Nie. Prowadzimy tylko sprzedaż hurtową przewidzianą dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.
Należy kliknąć na przycisk “Nie pamiętam loginu lub hasła” widoczny w dolnej części panelu logowania. Zostanie wysłany e-mail umożliwiający utworzenie nowego hasła.
Proszę skontaktować się z biurem. Login i hasło możemy wysłać pocztą na adres podany podczas rejestracji lub oddzwonimy na numer telefonu podany podczas rejestracji.
Tak. Minimalne zamówienie wynosi 3000zł netto. Zamówienia poniżej tej kwoty nie będą realizowane.
Czas realizacji zamówienia zależy od wyboru sposobu płatności:
W przypadku wysyłki:
W przypadku odbioru osobistego:
Tak. Towar można odebrać osobiście przy ulicy Awicenny 23 we Wrocławiu (Magazyn ECE Logistic).
Wszystkie dane można zmienić w zakładce “Twoje konto”.
Od cen wyjściowych naliczany jest jeden z poniższych rabatów:
Nie można utworzyć już kolejnego konta posługując się tym adresem e-mail.
Aby utworzyć nowe konto należy podać nowy adres e-mail.
Aby sprawnie poruszać się po stronie przygotowaliśmy mały poradnik:
Są 2 rodzaje produktów wyświetlanych na liście towarów (lista towarów jest wyświetlana na przykład po kliknięciu na kategorię “Proszki do prania”):
Na liście towarów jest obok każdego produktu symbol “?” - po najechaniu na ten symbol wyświetlane są rabaty ilościowe, czyli niższe ceny przy zakupie odpowiedniej ilości danego produktu. Rabaty te są też widoczne na karcie każdego produktu. Można miksować różne rodzaje produktów z danej karty, aby osiągnąć rabat ilościowy.
Dodawać produkty do koszyka można na różne sposoby:
Każdorazowo po wybraniu danej ilości należy kliknąć przycisk “Dodaj do koszyka”.
Aby sprawdzić, jakie produkty aktualnie zamówiliśmy można w każdej chwili kliknąć na koszyk, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu.
Dostępność produktów oznaczana jest kropką widoczną na karcie produktów:
Powiadomienie o dostępności:
Jeżeli trafimy na towar niedostępny (z czerwoną kropką), możemy kliknąć przycisk “Powiadom mnie o dostępności” - zostanie wysłana automatycznie wiadomość e-mail jak tylko produkt ponownie pojawi się w sprzedaży.
Zachęcamy do regularnego przeglądania zakładki “Nowości”, gdzie znajduje się 50 produktów dodanych do sklepu w ciągu ostatnich 30 dni.
W tej zakładce znajduje się 12 najlepiej sprzedających się produktów w ciągu ostatnich 90 dni.
Wyszukiwać produkty można na różne sposoby: