FAQ

KODY KRESKOWE A KRAJ POCHODZENIA - JAK ROZRÓŻNIĆ? >> 

FAQ 

Czy aby dokonać zamówienia muszę się zarejestrować?

Tak. Należy wypełnić formularz rejestracyjny i po weryfikacji przez obsługę sklepu zostanie aktywowane konto. Aby dokonać zamówienia, należy się wcześniej zalogować.


Czy mogę otrzymać paragon zamiast faktury?

Tak. Wystawiamy faktury VAT lub paragony do każdego zamówienia.


Czy w hurtowni internetowej można robić zakupy detaliczne?

Nie. Prowadzimy tylko sprzedaż hurtową przewidzianą dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.


Co zrobić w przypadku utraty hasła?

Należy kliknąć na przycisk “Nie pamiętam loginu lub hasła” widoczny w dolnej części panelu logowania. Zostanie wysłany e-mail umożliwiający utworzenie nowego hasła.


Co jeśli klient nie pamięta loginu?

Proszę skontaktować się z biurem. Login i hasło możemy wysłać pocztą na adres podany podczas rejestracji lub oddzwonimy na numer telefonu podany podczas rejestracji.


Czy jest minimalna wartość zamówienia?

Tak. Minimalne zamówienie wynosi 3000zł netto. Zamówienia poniżej tej kwoty nie będą realizowane.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od wyboru sposobu płatności:

  • Za pobraniem - zamówienie wysyłane jest tego samego lub następnego dnia od momentu jego złożenia
  • Przedpłata przelewem - po naszykowaniu towaru tego samego lub następnego dnia jest wysyłana pro forma. Towar wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia przelewu. Jeśli otrzymamy potwierdzenie do godz. 12 danego dnia, towar jest wysyłany tego samego dnia. Jeśli później, towar jest wysyłany następnego dnia.  Czas transportu przez firmę spedycyjną od momentu wysłania wynosi 1-2 dni robocze.
  • Odbiór osobisty - na przygotowanie zamówienia potrzebujemy min. 3 godzin roboczych. Najlepiej jest ustalić godzinę odbioru telefonicznie.

 

Jak mogę dokonać płatności za zakupiony towar?

W przypadku wysyłki:

  • przedpłata przelewem na podstawie faktury pro forma
  • pobranie - płatność kurierowi przy odbiorze towaru (opcja droższa o 20zł netto)

W przypadku odbioru osobistego:

  • płatność gotówką przy odbiorze
  • przedpłata przelewem na podstawie faktury pro forma

 

Czy odbioru towaru można dokonać osobiście?

Tak. Towar można odebrać osobiście przy ulicy Awicenny 23 we Wrocławiu (Magazyn ECE Logistic).


Jak zmienić dane adresowe?

Wszystkie dane można zmienić w zakładce “Twoje konto”.


Jakie rabaty mogę uzyskać?

Od cen wyjściowych naliczany jest jeden z poniższych rabatów:

  • Rabat ilościowy - można miksować różne rodzaje danego produktu. Progi ilościowe znajdują się na karcie produktu.
  • Rabaty indywidualne dla stałych klientów (na stronie widoczne jako “cena wynegocjowana”) - jest to stały rabat procentowy od wartości zamówienia.
  • Rabaty ilościowy, ceny wynegocjowane i promocyjne nie kumulują się. 

 

Czy można utworzyć nowe konto posługując się tym samym adresem e-mail?

Nie można utworzyć już kolejnego konta posługując się tym adresem e-mail.
Aby utworzyć nowe konto należy podać nowy adres e-mail.

 


 

 

NAWIGACJA PO STRONIE

Aby sprawnie poruszać się po stronie przygotowaliśmy mały poradnik:

Wyświetlanie produktów

Są 2 rodzaje produktów wyświetlanych na liście towarów (lista towarów jest wyświetlana na przykład po kliknięciu na kategorię “Proszki do prania”):

  • Produkty pojedyncze (unikalne) - czyli takie, których nie występuje więcej niż jeden rodzaj na karcie produktu, np. Vizir 100 prań. Takie produkty można dodawać do koszyka z poziomu listy produktów.
  • Produkty zgrupowane - czyli takie, w których występuje więcej niż jeden rodzaj na karcie produktu, np. Softlan 1l płyn do płukania. W takim przypadku oprócz nazwy produktu na liście jest dopisek “RÓŻNE RODZAJE” - oznacza to, że na karcie produktu jest więcej niż jeden rodzaj (zdjęcie jest wyświetlane tylko jednego rodzaju). Takie produkty można dodawać do koszyka tylko poprzez kartę produktu. 

Na liście towarów jest obok każdego produktu symbol “?” - po najechaniu na ten symbol wyświetlane są rabaty ilościowe, czyli niższe ceny przy zakupie odpowiedniej ilości danego produktu. Rabaty te są też widoczne na karcie każdego produktu. Można miksować różne rodzaje produktów z danej karty, aby osiągnąć rabat ilościowy.

Dodawanie produktów do koszyka

Dodawać produkty do koszyka można na różne sposoby:

  • klikając symbol “+ ilość” dodajemy ilość sztuk danego produktu w pełnym opakowaniu zbiorczym (np. "+12")
  • można także wpisać ręcznie zamawianą ilość, system poprawi ilość jeżeli nie będzie ona wielokronością ilości danego produktu w kartonie

Każdorazowo po wybraniu danej ilości należy kliknąć przycisk “Dodaj do koszyka”.

Aby sprawdzić, jakie produkty aktualnie zamówiliśmy można w każdej chwili kliknąć na koszyk, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu.

Dostępność produktów

Dostępność produktów oznaczana jest kropką widoczną na karcie produktów:

  • zielona kropka - towar dostępny w ilości minimum 1 szt.
  • czerwona kropka - towar niedostępny.

Powiadomienie o dostępności:
Jeżeli trafimy na towar niedostępny (z czerwoną kropką), możemy kliknąć przycisk “Powiadom mnie o dostępności” - zostanie wysłana automatycznie wiadomość e-mail jak tylko produkt ponownie pojawi się w sprzedaży.  

Nowości

Zachęcamy do regularnego przeglądania zakładki “Nowości”, gdzie znajduje się 50 produktów dodanych do sklepu w ciągu ostatnich 30 dni.

Bestsellery

W tej zakładce znajduje się 12 najlepiej sprzedających się produktów w ciągu ostatnich 90 dni.

Wyszukiwanie produktów

Wyszukiwać produkty można na różne sposoby:

  • Wpisując nazwę szukanego towaru w polu “SZUKAJ” i przechodząc dalej znajdziemy wszystkie produkty z daną frazą.
  • Wpisując nazwę szukanego towaru w polu “SZUKAJ” podświetlają się najbardziej pasujące wyniki ze zdjęciem i krótkim opisem (maksymalnie 6) - możemy wtedy przejść bezpośrednio na kartę produktu klikając na nie. Można zawęzić wyszukiwanie produktów, które występują w większej ilości np. “Persil”, wpisując np. liczbę prań “36” itp. 
  • Klikając “Wyszukiwanie zaawansowane” w celu podania szczegółowych parametrów wyszukiwania.
pixel