Procedura

Procedura dla klientów zamawiających towar z odbiorem osobistym

W trosce o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników od dnia 23.03.2020 do odwołania obowiązuje zakaz wejścia na teren firmy, a Biuro Obsługi Klienta będzie pracować częściowo zdalnie. Odbiory osobiste towaru będą możliwe, jednak będzie to wyglądało nieco inaczej niż dotychczas.       

 

 

Czasowe ograniczenia  

1.1. Nie ma możliwości zapłaty za zamówienie gotówką. Wszystkie płatności muszą odbywać się przelewem.

1.2. Nie ma możliwości wystawienia paragonu. Do każdego zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT.

1.3. Nie ma możliwości składania zamówień na miejscu.

 

 

Realizacja zamówienia  

1.4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma proformę drogą elektroniczną (e-mail).

1.5. Po przesłaniu przez Klienta potwierdzenia przelewu na adres e-mail rivos@rivos.pl zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

1.6. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, klient zostanie poinformowany o tym poprzez wiadomość SMS.

1.7. Towar z odbiorów osobistych wydawany jest w dni robocze w godzinach 09:00-16:30.                                                      

 

 

Wydawanie towaru  

1.8. Klient po dotarciu pod firmę RIVOS proszony jest o kontakt telefoniczny pod numerem 537 880 424. Klient zobowiązany jest do zachowania bezpiecznej odległości 1,5-2 metry.

1.9. W przypadku konieczności załadunku busa wózkiem widłowym przed kontaktem telefonicznym prosimy o przygotowanie pojazdu do załadunku (otwarcie drzwi oraz zapewnienie odpowiedniej przestrzeni do bezpiecznego  załadunku).

1.10. Po chwili magazynier wystawi towar lub załaduje go wózkiem widłowym w przypadku takiej konieczności.

1.11. Faktura zostanie dołączona do palety w koszulce foliowej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel