Regulamin 24h

REGULAMIN PROMOCJI

„GWARANCJA KOMPLETACJI ZAMÓWIENIA W 24H ALBO 500 ZŁ ZWROTU”

DLA KLIENTÓW RIVOS-HURT.PL

 

1.      POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1.          Organizatorem Promocji jest spółka RIVOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Graniczna 8A / brama A – B, 54-610 Wrocław), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000961471; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 500 000,00 zł; NIP 8943184041, REGON 521631645, adres poczty elektronicznej: sklep@rivos.pl oraz numer telefonu: +48 537 880 424.

1.2.          Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w pkt. 7 niniejszego Regulaminu. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (obowiązki ustawowe Sprzedawcy).

1.3.          Promocja organizowana jest w Hurtowni Internetowej Organizatora dostępnej pod adresem: https://rivos-hurt.pl.

1.4.          Niniejsza Promocja oraz niniejszy Regulamin Promocji i wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta/Uczestnika niebędącego konsumentem, ani osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

1.5.          Wszelkie pojęcia niezdefiniowane w niniejszym Regulaminie, które rozpoczynają się dużą literą (np. Umowa Sprzedaży, Produkt), należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Hurtowni Internetowej dostępnym pod adresem internetowym: https://rivos-hurt.pl/Regulamin-cterms-pol-1.html .

2.      DEFINICJE:

2.1.          Określenie użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

  • DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  • KLIENT, UCZESTNIK – (1) osoba fizyczna będąca przedsiębiorcą, dla której korzystanie z Hurtowni Internetowej w tym zawieranie Umów Sprzedaży i uczestnictwo w Promocji, związane są bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą i posiada ono dla tej osoby charakter zawodowy (to jest niebędąca konsumentem, ani osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej); (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą – która zamierza uczestniczyć lub uczestniczy w Promocji.

  • KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

  • HURTOWNIA INTERNETOWA – hurtownia internetowa Organizatora dostępna pod adresem: https://rivos-hurt.pl, w którym organizowana jest Promocja.

  • ORGANIZATOR/SPRZEDAWCA - RIVOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu (adres siedziby i adres do doręczeń: Graniczna 8A / brama A – B, 54-610 Wrocław), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000961471; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 500 000,00 zł; NIP 8943184041, REGON 521631645, adres poczty elektronicznej: sklep@rivos.pl oraz numer telefonu: +48 537 880 424.

  • PRODUKT – rzecz ruchoma nabyta przez Klienta za pośrednictwem Hurtowni Internetowej w ramach Umowy Sprzedaży.

  • PROMOCJA – Promocja dla Klientów organizowana przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem dotycząca gwarancji wysyłki Produktu lub wydania Produktu w określonym w niniejszym Regulaminie Promocji czasie liczonym od chwili spełnienia przez Kletna określonych w niniejszym Regulaminie Promocji warunków.

  • PRZEWOŹNIK – firma przewozowa odpowiedzialna za transport Produktu z magazynu Organizatora do Klienta.

  • REGULAMIN – niniejszy regulamin Promocji.

  • REGULAMIN HURTOWNI INTERNETOWEJ – regulamin Hurtowni Internetowej dostępny na jej stronie pod adresem: https://rivos-hurt.pl/Regulamin-cterms-pol-1.html.

  • ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

3.      WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI

3.1.          Uczestnikiem Promocji może być każdy Klient. Udział w Promocji jest dobrowolny.

3.2.          Klient może przystąpić do Promocji poprzez dodanie do koszyka i zakup Produktów objętych Promocją.

3.3.          Klient uczestniczący w Promocji obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klientowi zabrania się korzystania z Promocji w sposób sprzeczny z jej przeznaczeniem, niniejszym Regulaminem oraz przepisami prawa.

4.      WARUNKI PROMOCJI

4.1.          Zakres Promocji.

  • Gwarancja kompletacji zamówienia w 24h obejmuje:

    • gwarancję wysyłki Produktu następnego Dnia Roboczego od momentu spełnienia warunków określonych w pkt. 4.2,

    • gwarancję wydania Produktu w ciągu 24 godzin od momentu spełnienia warunków określonych w pkt. 4.3.

4.2.          Warunki gwarancji wysyłki.

  • Zamówienie z przedpłatą:

    • Zamówienie złożone w godzinach 8:00–16:00 w Dni Robocze:

      • Potwierdzenie przelewu otrzymane przez Organizatora od Uczestnika do godziny 14:00 – gwarancja wysyłki następnego Dnia Roboczego.

      • Potwierdzenie przelewu otrzymane po godzinie 14:00 – gwarancja wysyłki w ciągu dwóch Dni Roboczych.

    • Zamówienie złożone poza godzinami 8:00-16:00 w Dni Robocze lub w dzień inny, niż Dni Robocze:

    • Potwierdzenie przelewu otrzymane przez Organizatora od Uczestnika do godziny 14:00 w najbliższy Dzień Roboczy – gwarancja wysyłki następnego Dnia Roboczego.

    • Potwierdzenie przelewu otrzymane przez Organizatora od Uczestnika po godzinie 14:00 w najbliższy Dzień Roboczy – gwarancja wysyłki w ciągu dwóch Dni Roboczych.

  • Zamówienie z terminem płatności (bez konieczności przedpłaty):

    • Zamówienie złożone w godzinach 8:00–14:00 w Dni Robocze:

      • Gwarancja wysyłki następnego Dnia Roboczego.

    • Zamówienie złożone po godzinie 14:00 lub w dzień inny niż Dni Robocze:

      • Gwarancja wysyłki w ciągu dwóch Dni Roboczych.

4.3.          Warunki gwarancji wydania Produktu.

  • Przedpłata:

    • Zamówienie złożone w godzinach 8:00–16:00 w Dni Robocze:

      • gwarancja wydania Produktu w ciągu 24 godzin w Dni Robocze od momentu otrzymania potwierdzenia przelewu.

      • Potwierdzenie przelewu otrzymane przez Organizatora od Uczestnika poza godzinami 8:00-16:00 w Dni Robocze – gwarancja wydania Produktu w ciągu 24 godzin w Dni Robocze, liczona od godz. 8:00 najbliższego Dnia Roboczego.

    • Zamówienie złożone po godzinie 16:00 w Dni Robocze lub w dzień inny, niż Dni Robocze:

      • Potwierdzenie przelewu otrzymane przez Organizatora od Uczestnika do godziny 16:00 w najbliższy Dzień Roboczy – gwarancja wydania Produktu w ciągu 24 godzin w Dni Robocze.

    • Potwierdzenie przelewu otrzymane przez Organizatora od Uczestnika po godzinie 16:00 – gwarancja wydania Produktu w ciągu 24 godzin w Dni Robocze, liczona od godz. 8:00 najbliższego Dnia Roboczego.

  • Zamówienie z terminem płatności (bez konieczności przedpłaty):

    • Zamówienie złożone w godzinach 8:00–16:00 w Dni Robocze:

      • Gwarancja wydania Produktu w ciągu 24 godzin w Dni Robocze.

    • Zamówienie złożone po godzinie 16:00 lub w dzień inny, niż Dni Robocze:

      • Gwarancja wydania Produktu w ciągu 24 godzin w Dni Robocze, liczona od godz. 8:00 najbliższego Dnia Roboczego.

4.4.          Odbiór palet.

  • Odbiór palet do wysyłki z magazynu Organizatora przez Przewoźnika realizowany jest w Dni Robocze w godzinach 14:00–15:00.

  • Gwarancja obejmuje czas kompletacji zamówienia i załadunek na auto Przewoźnika. Przewoźnik dostarcza palety w czasie 24–48 godzin od chwili odbioru z magazynu Organizatora.

  • Odbiór osobisty jest możliwy w Dni Robocze w godzinach 8:00-16:00 pod adresem: ul. Graniczna 8A / brama A – B, 54-610 Wrocław.

4.5.          Gwarancja kompletacji Zamówień.

  • Gwarancja rozumiana jako gwarancja kompletacji Zamówień zdefiniowana poprzez warunki wskazane w niniejszym pkt. 4. Regulaminu Promocji obowiązuje do dnia 31 grudnia 2025 r. Powyższe należy rozumieć w taki sposób, że gwarancją kompletacji Zamówień, określoną w niniejszym pkt. 4. Regulaminu Promocji, są objęte zakupione przez Klienta Produkty, w odniesieniu do których Klient spełnił w terminie do dnia 31 grudnia 2025 r. warunki objęcia zakupionych przez niego Produktów gwarancją kompletacji Zamówień.

  • Gwarancja dotyczy wysyłki lub wydania Produktu w Dni Robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych oraz okresów urlopowych, kiedy cała firma Organizatora jest nieczynna. Okresy urlopowe, o których mowa powyżej, Organizator określa następująco:

    • 20 czerwca 2025 r.

    • 7 lipca 2025 r. – 11 lipca 2025r.

    • 11 sierpnia 2025 r. – 14 sierpnia 2025 r.

    • 10 listopada 2025r.

    • 17 grudnia 2025r. – 23 grudnia 2025 r.

    • 29 grudnia 2025r. - 31 grudnia 2025 r.

  • Gwarancja nie dotyczy Zamówień złożonych w dniach:

    • 3 lipca 2025 r. – 4 lipca 2025 r.

    • 7 sierpnia 2025 r. – 8 sierpnia 2025 r.

  • Gwarancja nie dotyczy Zamówień indywidualnych, w ramach których Produkt jest sprowadzany na specjalne zamówienie Klienta (Produkty niedostępne w bieżącym magazynie Organizatora), jak również w przypadku Produktów indywidualnie zamawianych przez Klienta poprzez zapytanie o ofertę, w tym w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu lub osobiście.

  • Gwarancja nie obowiązuje w sytuacjach niezależnych od Organizatora, takich jak: przymusowe kwarantanny, ograniczenia gospodarcze, decyzje administracyjne, pandemie, epidemie, zamieszki, wojny, klęski żywiołowe, katastrofy naturalne, stan wojenny, stan wyjątkowy w rozumieniu ustawy o stanie wyjątkowym, awarie systemowe, blackouty lub inne przypadki siły wyższej.

4.6.          Płatności i opóźnienia.

  • Płatność:

    • Gwarancja realizacji zamówienia w terminie wskazanym w niniejszym Regulaminie Promocji obowiązuje tylko pod warunkiem braku zaległości w płatnościach oraz nieprzekroczeniu wartości limitu kredytu kupieckiego ustalonego w warunkach współpracy pomiędzy Organizatorem a Klientem.

    • W przypadku opóźnień w płatności lub przekroczenia limitu płatności, Klient może wysłać Organizatorowi potwierdzenie przelewu, a Zamówienie zostanie natychmiast przekazane na magazyn.

  • Przedpłata powyżej 30.000 zł brutto:

    • W przypadku przedpłaty w kwocie powyżej 30.000 zł brutto, czas realizacji Zamówienia liczy się od momentu wpływu pieniędzy na rachunek bankowy firmy (chwili uznania rachunku bankowego).

  • Sprawdzanie potwierdzeń przelewu:

    • Potwierdzenia przelewu są sprawdzane w godzinach pracy od 8:00 do 16:00 w Dni Robocze.

4.7.          Rozliczenie.

  • W przypadku niedotrzymania terminu kompletacji, Klient ma prawo zgłosić reklamację i zażądać rabatu 500 zł brutto w terminie 3 Dni Roboczych od daty planowanej wysyłki lub odbioru drogą mailową na adres: rivos@rivos.pl. Kwota 500 zł brutto stanowi zniżkę liczoną jednorazowo od ceny całego Zamówienia, którego dotyczy opóźnienie.

  • Rekompensata w wysokości 500 zł brutto zostanie odliczona od wartości całego Zamówienia, w taki sposób, że proporcjonalna jej część zostanie odliczona od każdej pozycji cenowej znajdującej się na fakturze końcowej, tak aby łączne odliczenie z całego Zamówienia wynosiło 500 zł brutto.

  • Rekompensata zostanie automatycznie naliczona na fakturze końcowej lub ujęta w fakturze korygującej, jeśli pierwotna faktura została już wystawiona.

  • Odpowiedzialność.

  • Odpowiedzialność Organizatora w stosunku do Uczestnika/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości kwoty wskazanej w pkt. 4.7.2. Regulaminu Promocji. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Uczestnika/Klienta w stosunku do Organizatora. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód innych niż typowe oraz z tytułu utraconych korzyści. Organizator nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.

5.      WARUNKI REZYGNACJI Z PROMOCJI

5.1.          Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Promocji poprzez brak zakupu Produktów objętych Promocją, brak reklamacji z żądaniem wypłaty kwoty wskazanej w pkt. 4.7.2. Regulaminu Promocji lub poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rivos@rivos.pl. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.

6.      POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

6.1.          Reklamacje związane z Promocją Klient może składać na przykład pisemnie pod adresem: ul. Graniczna 8A / brama A – B, 54-610 Wrocław lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rivos@rivos.pl.

6.2.          Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

7.      DANE OSOBOWE

7.1.          Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”.

7.2.          Administrator przetwarza dane osobowe w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w niniejszym punkcie Regulaminu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do skorzystania z Promocji skutkuje brakiem możliwości skorzystania z niej. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są: (1) przetwarzane zgodnie z prawem; (2) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; (3) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane; (4) przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania oraz (5) przetwarzane  w  sposób  zapewniający  odpowiednie  bezpieczeństwo  danych  osobowych,  w  tym  ochronę  przed niedozwolonym  lub  niezgodnym  z  prawem  przetwarzaniem  oraz  przypadkową  utratą,  zniszczeniem  lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.

7.3.          Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.

7.4.          Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych powyżej. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Usługobiorców Strony Internetowej przez Administratora są wskazane w kolejnym punkcie Regulaminu – w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.

7.5.          Administrator może przetwarzać dane osobowe w następującym celach, na następującej podstawie prawnej podstawach oraz w następujących okresach:

Cel przetwarzania danych

Podstawa prawna przetwarzania danych

Okres przechowywania danych

Realizacja Promocji

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na realizacji założeń Promocji, z której chce skorzystać osoba, której dane dotyczą

Dane są przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia Promocji, rozwiązania umowy lub wygaśnięcia praw i obowiązków Organizatora i Klientów.

Przesyłanie informacji handlowych, w tym marketing bezpośredni, przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. e-mail, telefon) lub automatycznych systemów wywołujących.

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora.

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat).

Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.

Prowadzenie ksiąg rachunkowych

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, do jakich należy marketing bezpośredni  – polegający na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora, jego Hurtowni Internetowej oraz dążeniu do sprzedaży Produktów – na przykład w związku z wyrażeniem uprzedniej zgody przez osobę, której dane dotyczą (np. podczas zapisu na Newsletter), na przesyłanie informacji handlowej przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, takich jak e-mail lub telefon, w zależności od zakresu udzielonej zgody

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy Sprzedaży dwa lata).

Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.

Dodatkowo w przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda, dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w określonym w tej zgodzie celu, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora 

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat).

7.6.          Konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców: 

  • dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Hurtowni Internetowej i świadczonych za jej pośrednictwem Usług Elektronicznych (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Hurtowni Internetowej, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) - Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt. 7 Regulaminu.

  • dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) - Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt. 7 Regulaminu.

7.7.          Osobie, której dane dotyczą, przysługują następujące prawa:

  • Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia - osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.

  • Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • Prawo do sprzeciwu - osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  • Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego - jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

7.8.          W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym pkt. 7 Regulaminu można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie Regulaminu.

8.      POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1.          Prawem właściwym dla Promocji jest prawo polskie i język polski. Językiem stosowanym w komunikacji Organizatora z Uczestnikiem jest język polski.

8.2.          Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej https://rivos-hurt.pl/.

8.3.          Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej i wchodzą w życie z dniem ich publikacji.

8.4.          Klient/Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem przed złożeniem zamówienia objętego Promocją.

8.5.          Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Organizatorem a Klientem/Uczestnikiem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Organizatora.

8.6.          W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel