rivos@rivos.pl | |
Telefon | 537 880 424 |
Od stycznia mamy swój własny magazyn. Zero zewnętrznej logistyki.
Pakujemy sami. Wysyłamy sami.
Po 5 miesiącach jesteśmy pewni:
99,2% zamówień szykujemy w 24h.
A gdy coś pójdzie nie tak? Nie chowamy głowy w piasek.
Gwarantujemy 500 zł zwrotu dla Ciebie!
Co to oznacza dla Ciebie?
To proste:
Mniej nerwów.
I więcej tego, czego naprawdę chcesz –
zamawiasz i po prostu dostajesz towar.
Bez czekania, bez opóźnień, bez „zaraz sprawdzę”.
Jak to działa w praktyce?
W przypadku wysyłek godzina 14:00 jest godziną graniczną, ponieważ w godz. 14-15 przyjeżdża kurier i ładuje przesyłki.
Dla odbiorów osobistych nie ma godziny granicznej. Czas 24 godziny liczymy od momentu opłacenia zamówienia dla klientów na przedpłacie lub złożenia zamówienia w przypadku klientów z terminem płatności.
Szczegóły oraz przykłady znajdziesz w tabelce poniżej.
Pozostałe warunki gwarancji:
Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia zostały skompletowane jak najszybciej, bo my też nie lubimy czekać. Takie są warunki gwarancji, ale w wielu przypadkach udaje nam się wydać towar jeszcze tego samego dnia.
Jeśli masz u nas termin płatności i brak zaległości, wtedy to już naprawdę ekspres!
Jeśli złożyłeś finalne zamówienie, to trafia od razu na magazyn - bez czekania na przelew.
Nie musisz zgadywać, gdzie jest Twoje zamówienie.
Nie musisz się martwić, czy wyjdzie jutro, czy za tydzień.
Teraz wszystko jest jasne, konkretne i - co najważniejsze - szybkie.
Właśnie po to stworzyliśmy ten magazyn, abyś był zadowolony.
A jeśli nadal masz wątpliwości...
Dajemy Ci gwarancję kompletacji 24h.